نگاهی دوباره به آزمون زبان انگلیسی دولینگو
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

دولینگو یک مثال عالی از یک برنامه ساده زبان‌آموزی و استفاده از آن بسیار ساده است: تنظیم یک پروفایل، انتخاب زبان انگلیسی مقصد، تعیین اهداف هفتگی و...آغاز زبان‌آموزی! اگر می‌خواهید از گذراندن دوره های منفرد یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مطالبی که قبلاً با آنها آشنا شده‌اید، جلوگیری کنید، می‌توانید از راه میانبر استفاده کنید. برای انجام این کار باید این آزمون زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید،چون در یادگیری زبان انگلیسی هیچ میانبری غیر از این وجود ندارد! گزینه "تست کردن" موقع شروع یادگیری زبان انگلیسی هم انجام می‌شود. می‌توانید با اصول کار شروع کنید یا می‌توانید در یک "آزمون ورودی" شرکت کنید و به برنامه اجازه دهید سطح تسلط شما را تعیین کند. هر درس در دولینگو از طیف وسیعی از فعالیتها مثل ترجمه تشکیل شده است و واژگان جدید زبان انگلیسی اغلب با تصاویر آموزش داده می‌شوند و نکات گرامری در حباب‌های گفتاری، کمی توضیح داده می‌شوند. همچنین تمرینهای شنیداری زبان انگلیسی وجود دارد که شما باید آنچه را می‌شنوید تایپ کنید. پس از پایان تمام دروس زبان انگلیسی در یک بخش، یک صفحه نمایش اضافی ظاهر می‌شود که "ضعیفترین کلمات" شما را نشان می‌دهد؛این کلمات توسط برنامه و هنگام کار در آن بخش شناسایی شده است. می‌توانید ضعیف‌ترین کلمات خود را در آنجا تقویت کنید و یا در مرحله بعد به عقب برگردید. زبان انگلیسی دولینگو همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تمام دروس خود را دوباره انجام دهید، حتی اگر بار اول همه چیز را به درستی انجام داده باشید. پس از تکمیل یک بخش، نوار زیر نماد آن بخش تخمینی از میزان مطالب یاد گرفته شده شما را نشان می‌دهد. طبیعتاً ، اگر درس را خوانده باشید، نوار پر خواهد شد. با گذشت روز، مقدار آن کم می‌شود، مگر اینکه تجدید نظر کنید.

دولینگو پیشرفت روزانه زبان انگلیسی شما را دنبال می‌کند

در پایان هر درس، شما یک گزارش پیشرفت دریافت می‌کنید که همچنین تعداد روزهای پشت سر هم که کار انجام داده اید را نشان می‌دهد. اگر «لینگوت» (پول ارز دولینگو که با پاسخ درست به سوالات بدست می‌آید) داشته باشید، در صفحه نمایش داده می‌شود. زبان انگلیسی دولینگو تشخیص می‌دهد که زبان‌آموزان باید انگیزه داشته باشند تا با اطمینان دوباره به برنامه برگردند و درس را از سر بگیرند. دولینگو از چندین روش مختلف برای نگه داشتن شما تا آخر مسیر استفاده می‌کند.مثلا یک ابزار آن، تعیین هدف است. اهدافی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید از "گاه به گاه" تا "دیوانه" متفاوت است و به میزان جدی بودن شما در یادگیری و سرعت پیشرفت شما بستگی دارد. دومین روشی که زبان انگلیسی دولینگو برای ایجاد انگیزه در زبان‌آموزان خود استفاده می‌کند، مهارت‌های پاداش و توانایی به دست آوردن "لینگوت" است.

یادآوری‌های تجدید نظر بصری

میلههای "قدرت" که در زیربخش‌های درسی نشان داده می‌شوند، یادآوری خوبی برای نقص حافظه هستند؛ و آن زمانی است که فکر می‌کنید درسی رایاد گرفته‌اید و می‌توانید حرکت را ادامه دهید اما در واقع آنچه شما نیاز دارید "تکرار ِبا فاصله" است تا مطمئن شوید درس جدید در حافظه‌تان نشسته است.تکرار فاصله‌ای ، در یادگیری زبان انگلیسی روشی است که به موجب آن کلمات خاص را در فواصل مشخص بین هر جلسه تکرار می‌کنید. طبق این تئوری، در نهایت می‌توانید بین تکرار دروس زبان انگلیسی ،چندین ماه فاصله بیندازید بدون اینکه معنای آن را فراموش کنید. خیلی از یادگیری‌ها در زبان انگلیسی دولینگو بصری است. تصاویری برای یادگیری واژگان و رنگ‌هایی که نشانگر درست یا غلط بودن شما هستند، بعلاوه متن قابل لمس برای کلمات جدید یا نکات دستوری مهم. چندنکته:اگرچه زبان انگلیسی دولینگو می‌تواند در حمایت از پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی شما بسیار مفید باشد، اما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این برنامه برای شما مناسب است یا نه، باید چند مورد را بخاطر بسپارید:اشتباه كردن قسمت اجتناب‌ناپذیر و اساسی یادگیری زبان انگلیسی است. سفر به سوی روان بودن در گفتگو، اغلب مربوط به داشتن شهامت برای سخن گفتن است حتی اگر می‌دانید که این کار بی نقص نیست. زبان انگلیسی دولینگو شما را به خاطر کوچکترین اشتباه کوچک در املا یا تلفظ زبان انگلیسی تنبیه و مجبور به اصلاح می‌کند. این امر به ویژه وقتی که در هر بخش پیشرفت می‌کنید و ساختارهای دستوری پیچیدهتری را یاد می‌گیرید، صادق است. بعضی از جملاتی که برنامه باعث می‌شود ترجمه‌شان کنید، معمولاً در گفتار طبیعی استفاده نمی‌شوند. با این حال، هدف آنها نشان دادن بعضی از مفاهیم زبان انگلیسی است. از آنجا که دروس و بخش‌های جدید فقط با اتمام درس قبلی در برنامه فعال می‌شوند، گاهی اوقات باید واژگان زبان انگلیسی را بیاموزید که لزوماً با اهداف یادگیری شما ارتباطی ندارند. زبان انگلیسی دولینگواین توهم را به شما می‌دهد که مهارت‌های گفتاری خود را تمرین می‌کنید. با این حال، آنچه در واقع برنامه از شما می‌خواهد این است که آنچه را که می توانید روی صفحه مشاهده کنید به صورت نوشتاری تکرار کنید. بنابراین، موقع انجام تمرینات "گفتاری"در زبان انگلیسی دولینگو، اساساً پس از برنامه شما تکرار می‌کنید؛ چیزی را از حافظه‌تان بازیابی نمی‌کنید یا از مغز خود نمی‌خواهید چیزی را از ابتدا ایجاد کند. به این ترتیب، دولینگو برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد تلفظ را تمرین کنید اما از روز اول از شما نمی‌خواهد صحبت کنید.

دولینگو ابزاری عالی برای زبان‌ انگلیسی آموزان 

دولینگو یک دوره زبان انگلیسی مستقل نیست، اما یک گزینه عالی برای جعبه ابزار زبان‌آموزان است. استفاده از آن آسان و سرگرم کننده است و خوب کار می‌کند. البته انجام تکالیف را فراموش نکنید. اگر هدف شما شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir دستیابی به تسلط واقعی است، به یاد داشته باشید که زبانی را که یاد می‌گیرید بخوانید، صحبت کنید و واقعاً با آن زندگی کنید!





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: